Nova llar d'infants a Esperança, a partir del dia 1 de setembre de 2017
  • Benvolgudes famílies!

    Aquesta setmana els alumnes de 2n, 4t i 6è de primària rebem la visita de dos agents de la Guàrdia Urbana de Badalona per treballar l'educació viària.

    Amb la seva visita ens explicaran què fan durant els seu dia a dia, quines eines utilitzen i com ajuden a la nostra ciutat. A més, ens recordaran el significat d'alguns senyals de trànsit i les normes que hem de seguir com a vianants pel carrer. Ha estat una experiència inoblidable.

    Per fer-ho d'una manera més didàctica, farem una petita representació de teatre i diferents jocs per adquirir tots aquests coneixements d'una manera molt més vivencial.

    Aquesta jornada és molt interessant i positiva pels vostres fills i filles. Amb aquesta experiència aprenem a ser millors ciutadans.

    14 de gener de 2020

    per Belén Huélamo
    Tutora de 2n C