Nova llar d'infants a Esperança, a partir del dia 1 de setembre de 2017
  • Aquesta setmana reprenem les classes presencials, amb totes les mesures sanitàries que hem d’incorporar a la nostra normalitat d’escola i que han de ser garantia, amb la col·laboració de tots, perquè les aules s’omplin de rialles i mirades encuriosides.

    Enguany, en el segon any de desplegament del nostre Eix, ens hem proposat reflexionar sobre conceptes com la corresponsabilitat, la solidaritat o la iniciativa individual i col·lectiva al voltant del lema: La Terra et necessita, cuida-la! Sens dubte, és un imperatiu que ens esperona a cadascú de nosaltres a tenir un paper actiu en les nostres vides diàries. A l’escola serà present en projectes d’aula i espais comuns al llarg de tot el curs i dels què us farem partícips per mitjà de la nostra pàgina web i comunicacions mensuals via mail.

    Després d’aquesta llarga absència sobrevinguda, les limitacions que amb la situació sanitària se’ns presenten, no són sinó reptes que volem vèncer i transformar en quelcom enriquidor, que ens faci créixer col·lectivament. Gràcies per ser-ne conscients.

    Molt bon curs a tothom!

    17 de setembre de 2020

    per Mar Serra
    Directora