Descobreix, il·lusionat i crea és l'eix comú de la nostra escola. Durant tot el curs, hem estat fent activitats relacionades amb aquest eix, per tal de guiar l'aprenentatge dels alumnes i poder arribar tot junts un mateix punt comú, des dels més petits als més grans.
Sempre intentem incloure el nostre eix a totes les activitats, tant a les més grans, com a l'English Week o la jornada de la ciència, o a activitats del dia a dia. Van aprendre molt quan els nens van treballar el tangram i van haver de crear el seu propi joc, o quan va ser el dia de l'any nou xinès i després d'aprendre sobre la cultura, els alumnes van poder crear el seu propi drac.
D'aquesta manera els nens no només aprenen, sinó que també s'ho passen bé, i estan motivats, ja que veuen que el que aprenen té sentit i ho poden portar a la realitat gràcies a les seves creacions.